Leo’s Leikkimaa käyttää verkkosivuillaan evästeitä mahdollistaakseen parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt Leo’s Leikkimaan evästeiden käytön (Cookie Policy). Lue lisää evästeistä ja kuinka halutessasi voit myös estää evästeiden käytön.

 

Varaa paikkasi

 

Tehdäksemme käynnistäsi turvallisemman rajoitamme päivittäistä kävijämäärää.

Voit saapua leikkimaahan ilman varausta, mutta sisäänpääsylippujen varaus ja maksu on tehtävä puhelimella nettisivuillamme ennen leikkimaahan pääsyä.

Jos haluat varmistaa paikkasi haluamallesi päivälle ja ajalle, sinun tulee varata ja maksaa vierailusi viimeistään päivää ennen vierailun ajankohtaa.

Varausjärjestelmässä valitaan aika, jolloin haluat saapua leikkimaahan. Leikkimaahan pitää saapua valitsemanasi aikana ja sen jälkeen sinulla on 3 tuntia aikaa leikkiä ja liikkua.

HUOM! Sisäänpääsykassat ovat suljettuina.

Lippuja on myynnissä aina seuraaviksi kahdeksi viikoksi. Lippuja ei lunasteta takaisin eikä niitä hyvitetä. Voit vaihtaa vierailuaikaasi viimeistään 12 tuntia ennen varaamaasi aikaa. Jos et pääse paikalle varaamanasi aikana etkä muuta ajoissa varaustasi, jäävät liput käyttämättä.

 


 MUISTA!

  • Turvaväli– Kunnioitetaan toisiamme ja pidetään turvaväli. Tämän helpottamiseksi rajoitamme asiakasmäärää kaikissa leikkimaissamme.
  • Pese kädet– Muista käsihygienia ja pese kädet usein. Meillä on myös useita käsidesipisteitä kaikissa leikkimaissamme.
  • Jää kotiin, jos tunnet olosi vähänkin sairaaksi– Jos tunnet olosi sairaaksi tai nuhaiseksi pyydämme sinua jäämään kotiin muiden asiakkaiden huomioimiseksi.

 

Kysymykset ja vastaukset – ennakkoon maksettu sisäänpääsy

Tehdäksemme käynnistäsi turvallisemman rajoitamme kävijämäärää per päivä. Uutta on se, että vierailut leikkimaahan varataan etukäteen varausjärjestelmän kautta.

Mitä ennakkomaksu tarkoittaa?

Varmistaaksesi sisäänpääsyn voit varata vierailuajan ja maksaa pääsylippusi ennen käyntiä. Voit tulla leikkimaahan myös ilman ennakkovarausta, jos tilaa on, mutta myös paikan päällä leikkimaassa varaus ja maksu on suoritettava verkossa / puhelimella. Ota huomioon, että leikkimaissa ei oteta vastaan käteistä.

Kuinka varaan käynnin ennakkoon?

Voit varata käyntisi verkkosivuillamme. Varausta tehdessä valitset haluamasi päivämäärän ja käyntiajan. Jos tulet leikkimaahan ilman ennakkovarausta, voit varata vapaana olevan ajan puhelimella ennen leikkimaahan saapumista tai leikkimaassa. Et voi ostaa lippua kassalta. Varaa paikkasi täältä.

Onko minun varattava käynti ennakkoon? Enkö voi vain tulla leikkimaahan?

Voit tulla leikkimaahan myös ilman ennakkovarausta, jos tilaa on. Myös silloin sinun on ostettava pääsylippu verkossa / puhelimella. Ohjeet löydät kotisivuiltamme ja leikkimaasta.

Milloin voin tulla Leo’s Leikkimaahan?

Valitse sinulle sopiva vapaana oleva aika. Sinun tulee saapua valitsemanasi aikana, ja sen jälkeen sinulla on kolme tuntia aikaa leikkiä ja liikkua leikkimaassa.

Voinko lisätä varaukseeni lisää lapsia?

Valitettavasti voimassa olevaan varaukseen ei voi lisätä lapsia. Tee tarvittaessa täydentävä varaus.

Täytyykö meidän kaikkien saapua samaan aikaan?

Kyllä. Kaikkien samaan varaukseen sisältyvien henkilöiden täytyy tulla leikkimaahan samaan aikaan.

Kuinka muutan varaustani?

Lippusi alareunassa on teksti. Huomaathan, että sinun täytyy olla kirjautuneena varaussivulle, että voit muuttaa vierailusi ajankohtaa.

Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen?

Voit tehdä varauksen enintään kuudelle lapselle ja kahdelle aikuiselle. Leo’s Leikkimaa on paikka koko perheelle, ja arvostamme sitä, että vierailulla on mukana useampi aikuinen. Aikuiset eivät maksa pääsymaksua. Koska rajoitamme kävijöiden määrää, meidän täytyy valitettavasti toistaiseksi rajata aikuisten määrä kahteen per varaus.

Kuinka paljon ennakkoon voin tehdä varauksen?

Voit tehdä varauksen aikaisintaan kaksi viikkoa ennen käyntiäsi.

Minulla on vuosikortti. Kuinka teen varauksen?

Myös vuosikortin haltijoiden tulee varata vierailunsa ennakkoon. Käynti ei tietenkään maksa mitään. Olemme varanneet vuosikorttilaisille kiintiöpaikkoja jokaiselle kolmen tunnin vierailuajalle. Paikan varmistamiseksi käynti on varattava vähintään 48 tuntia ennen vierailua. Sen jälkeen paikat vapautuvat kaikkien vieraiden käyttöön. Jos meillä on täyttä,  valitse toinen käyntiaika. Vuosikorttilaiset voivat myös tulla ilman ennakkovarausta, jos leikkimaassa on tilaa.

Jos haluat tehdä ennakkovarauksen vuosikortilla, sinun on kirjauduttava varaussivulla Leo’s Familyyn.   Kun olet kirjautunut sisään, vuosikortti näkyy maksutapana.

Olen kirjautunut sisään, mutta maksuvaihtoehtona ei näy vuosikorttia. Miten menettelen?

Jos olet kirjautunut Leo’s Familyyn, mutta vuosikorttia ei näy maksuvaihtoehtona, varmista, että olet kirjautunut samalla sähköpostiosoitteella kuin vuosikorttia ostaessasi.

  1. Jos et edelleenkään löydä tietoa vuosikortistasi, käy lähimmässä Leo’s Leikkimaassa saadaksesi apua.

Kuinka kirjaudun sisään omille sivuilleni?

Löydät ”Omat sivuni” -osion leosleikkimaa.fi-sivun oikeasta yläkulmasta.

Kuinka teen varauksen perhekortilla (5 tai 10 käyntiä)?

Teet varauksen samoin kuin muutkin ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi perhekortin. Huomaa, että sinulla on oltava kortti mukanasi leikkimaassa, koska käynnit vähennetään kortilta vasta siellä.

Kuinka teen varauksen lahjakortilla?

Teet varauksen samoin kuin muutkin kävijät ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi lahjakortin. Huomaa, että sinulla on oltava lahjakortti mukanasi leikkimaassa, koska lahjakortilla maksu tapahtuu vasta siellä.

Miten toimin, jos lahjakorttini / perhekorttini (5 tai 10 käyntiä) saldo ei riitä varaukseni maksamiseen?

Voit varata (ja maksaa) lahjakortilla tai perhekortilla, vaikka sen saldo ei riittäisi koko summaan. Kortin arvon ylittävä osuus summasta veloitetaan leikkimaan kassalla. Muista, että sinun täytyy aina muistaa tuoda lahjakortti / perhekortti mukanasi leikkimaahan.

Mitä tapahtuu, jos minulla ei ole mukanani lahjakorttia / perhekorttia leikkimaassa?

Jos sinulla ei ole lahjakorttia /perhekorttia mukanasi, sinun täytyy maksaa koko summa pankki- tai luottokortilla.

Miksi 1-vuotiaille ei ole alennettua hintaa?

Koska olemme rajoittaneet kävijöiden määrää, emme valitettavasti voi enää tarjota alennettua hintaa 1-vuotiaille.

Haluan varata useamman käynnin kerralla. Miten se tehdään?

Koska kävijöiden määrää on rajoitettu, voit tehdä vain yhden varauksen kerrallaan.

Voinko peruuttaa käyntiaikani?

Käynnin voi siirtää vapaaseen aikaan toisena päivänä viimeistään 12 tuntia ennen varattua aikaa. Koska asiakasmäärää on rajoitettu, emme maksa takaisin käyttämättä jääneitä lippuja.

Voinko siirtää käyntiaikaani?

Käynnin voi siirtää 12 tuntia ennen varattua aikaa toiselle päivälle, jos silloin on vapaita aikoja.

En voi tehdä varausta verkkosivun tai sovelluksen kautta.

Jos järjestelmä toimii, mutta et pysty varaamaan, pyydämme sinua tekemään varauksen leikkimaassa. Leikkimaan henkilökuntaa voi auttaa sinua tarvittaessa.

Järjestelmä ei toimi enkä voi tehdä varausta sen vuoksi.
Jos järjestelmä ei toimi, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen technical-service@leosleikkimaa.fi. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-15. Vastaamme 24 tunnin kuluessa.

Mitä tapahtuu, jos ostan liput väärään leikkimaahan?

Emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan väärään leikkimaahan ostettuja lippuna, joten on tärkeää, että valitset tarkasti oikean leikkimaan, kun varaat lippuja. Jos olet ostanut liput väärään leikkimaahan, sinun täytyy tehdä uusi varaus siihen leikkimaahan, johon olet menossa. Lähetä sitten tiedot molemmista ostoista osoitteeseen customer-service@leosleikkimaa.fi, niin saat apua.