Leo’s Leikkimaa käyttää verkkosivuillaan evästeitä mahdollistaakseen parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt Leo’s Leikkimaan evästeiden käytön (Cookie Policy). Lue lisää evästeistä ja kuinka halutessasi voit myös estää evästeiden käytön.


Näin tarjoamme leikkiä ja liikuntaa asiakkaidemme turvallisuus huomioiden

 

 

Leo’s Leikkimaa ei ole julkisia kokoontumisia ja tapahtumia koskevien määräysten piirissä mutta huomioimme tarkoin viranomaisten suositukset, kun jälleen avaamme ovemme vastuullisesti ja asiakkaidemme turvallisuus huomioiden.

 

Ennakkoon maksettu sisäänpääsy

Tehdäksemme käynnistäsi turvallisemman rajoitamme päivittäistä kävijämäärää.

Voit saapua leikkimaahan ilman varausta, mutta sisäänpääsylippujen varaus ja maksu on tehtävä puhelimella nettisivuillamme ennen leikkimaahan pääsyä.

Jos haluat varmistaa paikkasi haluamallesi päivälle ja ajalle, sinun tulee varata ja maksaa vierailusi viimeistään päivää ennen vierailun ajankohtaa.

Synttäreitä ei voi järjestää heti avaamisen jälkeen, bistron asiakaspaikkoja vähennetään turvavälin takaamiseksi, jonoissa pidetään turvavälit ja siivousta lisätään jo aiemmin käytössä olleiden päivittäisten rutiinien lisäksi. Käsidesiä on tarjolla entistä useammassa paikassa, ja leikkivarusteet desinfioidaan usein.

 

Kesäaukioloaika

Avaamme päivittäin klo 9 koko kesän.

 

Turvaetäisyydet

Kunnioitetaan toisiamme ja pidetään turvavälit. Tämän helpottamiseksi rajoitamme asiakasmäärää leikkimaissa

 

Pese kädet

Muista hyvä käsihygienia ja pese kädet usein. Meillä on myös useita käsidesipisteitä kaikissa leikkimaissamme.

 

Jää kotiin, jos tunnet olosi vähänkin kipeäksi

Jos tunnet olosi sairaaksi tai nuhaiseksi pyydämme sinua jäämään kotiin muiden asiakkaiden huomioimiseksi.

 

Siivous

Olemme lisänneet päivittäisiin siivousrutiineihimme täydentäviä toimenpiteitä. Olemme myös lisänneet käsidesipisteitä ja leikkivarusteiden desinfiointia. Lue lisää leikkimaiden siivouksesta täältä.

 

Vuosikortti, perhekortti ja lahjakortti

Pidennämme kaikkien vuosikorttien, perhekorttien ja lahjakorttien voimassaoloaikaa sulkuajan verran. Voimassaoloa pidennetään automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asialle mitään. Aikahyvitys lasketaan sulkemispäivästä avauspäivään.

 

Varaa paikkasi 

Asiakkaidemme turvallisuuden takaamiseksi rajoitamme päivittäistä kävijämäärää. Jos haluat varmistua, että mahdut sisään haluamanasi päivänä, sinun kannattaa varata ja maksaa vierailu viimeistään päivää ennen vierailua. Lue lisää uudesta varausjärjestelmästä täältä!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikä on auki ja mikä kiinni?

Leikkialueet – kaikki leikkialueet ovat auki mutta olemme tyhjentäneet pallomeret.

 

Leo´s Bistro – Kahvila ja ravintola ovat auki. Istumapaikkoja on vähennetty, ja pöydät ovat entistä harvemmassa. Bistroon on lisätty käsidesipisteitä. Kahvila avautuu klo 9, jolloin on tarjolla välipaloja ja kylmiä vaihtoehtoja. Keittiö avautuu klo 10, jolloin voi alkaa tilata lämpimiä annoksia. Keittiö sulkeutuu tuntia ennen leikkimaan sulkemisaikaa.

 

Synttärit – voidaksemme tarjota mahdollisimman monelle kiinnostuneelle tilaisuuden vierailla leikkimaassa samalla, kun rajoitamme asiakasmäärää, emme tällä hetkellä tarjoa mahdollisuutta järjestää synttäreitä. Synttärivarauksia voi kuitenkin tehdä syyskuulle ja siitä eteenpäin. Jos näyttää siltä, että voimme kasvattaa asiakasmäärää, voimme aikaistaa mahdollisuutta järjestää synttärit. Toivomme, että ymmärrätte tilanteen. Lisätietoa

 

Leo – kaikkien turvallisuuden takaamiseksi turvavälin pitäminen koskee myös Leoa.

 

Kauppa – Leon kauppa on auki tavalliseen tapaan. Muista turvaväli myös ostoksilla!

 

Ryhmävaraus – Ryhmävaraus on kesätauolla 1.9. saakka.

 

Pep-päivä – Pep-päivä on kesätauolla eikä tarjous ole voimassa 23.6.–25.8. Pep-päivää vietetään jälleen 1.9.

 

Aukioloajat – Leo’s Leikkimaa on auki joka päivä tavalliseen tapaan klo 9 alkaen. Varaa ja osta liput kotisivuiltamme. Sieltä löydät myös juuri sinun leikkimaasi aukioloajat. Varmista sisäänpääsy varaamalla liput sinulle sopivaksi päiväksi ja maksamalla ne etukäteen. Paikkamäärä kunakin kolmen tunnin vierailuaikana on rajattu.

Jos lippuja on jäljellä, voit ostaa niitä myös leikkimaassa. Silloinkin ostat liput verkkosivuilla tai sovelluksessa. Skannaat QR-koodin sisäänkäynnin luona ja ostat liput puhelimella. Kassoilla ei ole lipunmyyntiä.

Koronavirukseen liittyviä kysymyksiä ja vastauksia

Vuosikortti

Miten vuosikorttilaisille hyvitetään aika, jolloin leikkimaat ovat olleet kiinni? Pidennämme kaikkien vuosikorttien voimassaoloaikaa sillä ajanjaksolla, jonka olemme olleet kiinni. Voimassaoloa pidennetään automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asialle mitään.

Kuinka laskette hyvityksen ajalta, jonka leikkimaat ovat olleet kiinni? Laskemme hyvitysajan siitä päivästä, jolloin leikkimaat menivät kiinni siihen päivään, kun ne aukeavat jälleen. Lisäämme Covid-19-pandemian vuoksi kiinni olleiden päivien määrän automaattisesti vuosikortin voimassaoloaikaan.

 

Ennakkoon maksettu pääsymaksu

Mitä ennakkomaksu tarkoittaa? Varmistaaksesi sisäänpääsyn voit varata vierailuajan ja maksaa pääsylippusi ennen käyntiä. Voit tulla leikkimaahan myös ilman ennakkovarausta, jos tilaa on, mutta myös paikan päällä leikkimaassa varaus ja maksu on suoritettava verkossa / puhelimella. Ota huomioon, että leikkimaissa ei oteta vastaan käteistä.

Kuinka varaan käynnin ennakkoon? Voit varata käyntisi verkkosivuillamme. Varausta tehdessä valitset haluamasi päivämäärän ja käyntiajan. Jos tulet leikkimaahan ilman ennakkovarausta, voit varata vapaana olevan ajan puhelimella ennen leikkimaahan saapumista tai leikkimaassa. Et voi ostaa lippua kassalta. Varaa paikkasi täältä.

Onko minun varattava käynti ennakkoon? Enkö voi vain tulla leikkimaahan? Voit tulla leikkimaahan myös ilman ennakkovarausta, jos tilaa on. Myös silloin sinun on ostettava pääsylippu verkossa / puhelimella. Ohjeet löydät kotisivuiltamme ja leikkimaasta.

Milloin voin tulla Leo’s Leikkimaahan? Valitse sinulle sopiva vapaana oleva aika. Sinun tulee saapua valitsemanasi aikana, ja sen jälkeen sinulla on kolme tuntia aikaa leikkiä ja liikkua leikkimaassa.

Voinko lisätä varaukseeni lisää lapsia? Valitettavasti voimassa olevaan varaukseen ei voi lisätä lapsia. Tee tarvittaessa täydentävä varaus.

Täytyykö meidän kaikkien saapua samaan aikaan? Kyllä. Kaikkien samaan varaukseen sisältyvien henkilöiden täytyy tulla leikkimaahan samaan aikaan.

Kuinka muutan varaustani? Lippusi alareunassa on teksti. Huomaathan, että sinun täytyy olla kirjautuneena varaussivulle, että voit muuttaa vierailusi ajankohtaa.

Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen? Voit tehdä varauksen enintään kuudelle lapselle ja kahdelle aikuiselle. Leo’s Leikkimaa on paikka koko perheelle, ja arvostamme sitä, että vierailulla on mukana useampi aikuinen. Aikuiset eivät maksa pääsymaksua. Koska rajoitamme kävijöiden määrää, meidän täytyy valitettavasti toistaiseksi rajata aikuisten määrä kahteen per varaus.

Kuinka paljon ennakkoon voin tehdä varauksen? Voit tehdä varauksen aikaisintaan kaksi viikkoa ennen käyntiäsi.

Minulla on vuosikortti. Kuinka teen varauksen? Myös vuosikortin haltijoiden tulee varata vierailunsa ennakkoon. Käynti ei tietenkään maksa mitään. Olemme varanneet vuosikorttilaisille kiintiöpaikkoja jokaiselle kolmen tunnin vierailuajalle. Paikan varmistamiseksi käynti on varattava vähintään 48 tuntia ennen vierailua. Sen jälkeen paikat vapautuvat kaikkien vieraiden käyttöön. Jos meillä on täyttä,  valitse toinen käyntiaika. Vuosikorttilaiset voivat myös tulla ilman ennakkovarausta, jos leikkimaassa on tilaa.

Jos haluat tehdä ennakkovarauksen vuosikortilla, sinun on kirjauduttava varaussivulla Leo’s Familyyn.   Kun olet kirjautunut sisään, vuosikortti näkyy maksutapana.

Olen kirjautunut sisään, mutta maksuvaihtoehtona ei näy vuosikorttia. Miten menettelen? Jos olet kirjautunut Leo’s Familyyn, mutta vuosikorttia ei näy maksuvaihtoehtona, varmista, että olet kirjautunut samalla sähköpostiosoitteella kuin vuosikorttia ostaessasi.

Jos et edelleenkään löydä tietoa vuosikortistasi, käy lähimmässä Leo’s Leikkimaassa saadaksesi apua.

Kuinka kirjaudun sisään omille sivuilleni? Löydät ”Omat sivuni” -osion leosleikkimaa.fi-sivun oikeasta yläkulmasta.

Kuinka teen varauksen perhekortilla (5 tai 10 käyntiä)? Teet varauksen samoin kuin muutkin ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi perhekortin. Huomaa, että sinulla on oltava kortti mukanasi leikkimaassa, koska käynnit vähennetään kortilta vasta siellä.

Kuinka teen varauksen lahjakortilla? Teet varauksen samoin kuin muutkin kävijät ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi lahjakortin. Huomaa, että sinulla on oltava lahjakortti mukanasi leikkimaassa, koska lahjakortilla maksu tapahtuu vasta siellä.

Miten toimin, jos lahjakorttini / perhekorttini (5 tai 10 käyntiä) saldo ei riitä varaukseni maksamiseen? Voit varata (ja maksaa) lahjakortilla tai perhekortilla, vaikka sen saldo ei riittäisi koko summaan. Kortin arvon ylittävä osuus summasta veloitetaan leikkimaan kassalla. Muista, että sinun täytyy aina muistaa tuoda lahjakortti / perhekortti mukanasi leikkimaahan.

Mitä tapahtuu, jos minulla ei ole mukanani lahjakorttia / perhekorttia leikkimaassa? Jos sinulla ei ole lahjakorttia /perhekorttia mukanasi, sinun täytyy maksaa koko summa pankki- tai luottokortilla.

Miksi 1-vuotiaille ei ole alennettua hintaa? Koska olemme rajoittaneet kävijöiden määrää, emme valitettavasti voi enää tarjota alennettua hintaa 1-vuotiaille.

Haluan varata useamman käynnin kerralla. Miten se tehdään? Koska kävijöiden määrää on rajoitettu, voit tehdä vain yhden varauksen kerrallaan.

Voinko peruuttaa käyntiaikani? Käynnin voi siirtää vapaaseen aikaan toisena päivänä viimeistään 12 tuntia ennen varattua aikaa. Koska asiakasmäärää on rajoitettu, emme maksa takaisin käyttämättä jääneitä lippuja.

Voinko siirtää käyntiaikaani? Käynnin voi siirtää 12 tuntia ennen varattua aikaa toiselle päivälle, jos silloin on vapaita aikoja.

En voi tehdä varausta verkkosivun tai sovelluksen kautta. Jos järjestelmä toimii, mutta et pysty varaamaan, pyydämme sinua tekemään varauksen leikkimaassa. Leikkimaan henkilökuntaa voi auttaa sinua tarvittaessa.

Järjestelmä ei toimi enkä voi tehdä varausta sen vuoksi. Jos järjestelmä ei toimi, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen technical-service@leosleikkimaa.fi. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-15. Vastaamme 24 tunnin kuluessa.

Mitä tapahtuu, jos ostan liput väärään leikkimaahan? Emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan väärään leikkimaahan ostettuja lippuna, joten on tärkeää, että valitset tarkasti oikean leikkimaan, kun varaat lippuja. Jos olet ostanut liput väärään leikkimaahan, sinun täytyy tehdä uusi varaus siihen leikkimaahan, johon olet menossa. Lähetä sitten tiedot molemmista ostoista osoitteeseen customer-service@leosleikkimaa.fi, niin saat apua.

 

Leikkimaassa käynti

Mitkä leikkialueet ovat avoinna korona-aikana? Kaikki leikkialueet ovat avoinna! Ainoa poikkeus tähän on pallomeri, josta olemme poistaneet pallot.

Ovatko kahvilat ja ravintolat avoinna? Kahvilat ja ravintolat ovat avoinna, mutta istumapaikkojen määrää on vähennetty, jotta pöytien väliin on saatu riittävästi tilaa. Kahvila aukeaa klo 9, jolloin tarjolla on pikkupurtavaa ja kylmiä vaihtoehtoja. Keittiö aukeaa klo 10, jolloin tarjolla on myös lämpimiä annoksia. Keittiö menee kiinni tuntia ennen leikkimaan sulkemista.

Mitä muuta olette tehneet tartuntojen vähentämiseksi? Lue lisää toimenpiteistämme täältä.

 Millaiset toimintatavat teillä on tilojen puhdistamiseen ja siivoamiseen? Lue lisää toimenpiteistämme täältä.

 Millaista tietoa/koulutusta olette antaneet henkilökunnallenne tilojen puhdistamisesta ja siivouksesta? Henkilökuntamme on koulutettu uudistettuihin toimintatapoihimme, jotka koskevat mm. lisääntynyttä desinfiointia nykytilanteessa.

 Lisäättekö desinfiointia ja siivousta tartuntojen estämiseksi? Kyllä! Lue lisää toimenpiteistämme täältä.

 Onko teillä poikkeavat aukioloajat koronaepidemian vuoksi? Aukioloaikamme ovat samat kuin aiemmin. Jos haluat tarkistaa tietyn leikkimaan aukioloajan, mene www.leosleikkimaa.fi-sivuille ja valitse leikkimaa vasemmasta yläkulmasta. HUOM! Varmistaaksesi paikkasi, varaa ja maksa käynti ennakkoon. Voit varata käynnin täältä.

Voimmeko järjestää synttärijuhlat leikkimaassa korona-aikana? Synttärijuhlia ei ole alkuun mahdollista järjestää, mutta synttärivarausjärjestelmä on auki ja synttäreitä voi varata 1.9. eteenpäin. Lisää tietoa synttäreistä löydät täältä.

Mitä suosituksia teillä on henkilökunnallenne, jos he tuntevat olonsa vähänkään sairaaksi? Jos työntekijämme tuntee itsensä vähänkään sairaaksi, hänen on aina jäätävä kotiin.