Leo’s Leikkimaa käyttää verkkosivuillaan evästeitä mahdollistaakseen parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt Leo’s Leikkimaan evästeiden käytön (Cookie Policy). Lue lisää evästeistä ja kuinka halutessasi voit myös estää evästeiden käytön.


Parempi asiakaskokemus etukäteen ostetuilla lipuilla 

 

 

Rajoitamme edelleen vierailijoiden määrää hyvän kokemuksen takaamiseksi kaikille. Kun ruuhkaa on vähemmän, on kaikilla mukavampaa ja mahdollisuus suunnitella vierailunsa etukäteen. Seuraamme edelleen viranomaisten suosituksia, jotta toimimme vastuullisesti ja huolellisesti.

 

Osta liput etukäteen

Tarjotaksemme turvallisemman ja paremman vierailukokemuksen olemme rajoittaneet samanaikaisten vierailijoiden määrää ja jakaneet kävijät ryhmiin. Voit ostaa pääsyliput helposti etukäteen ja näin varmistaa paikkasi. Rajoittamalla kävijämäärää voimme tarjota mukavamman kokemuksen kaikille vieraillemme ja vähentää ruuhkaa leikkimaassa.

Valitset päivän ja ajankohdan, jolloin haluat vierailla leikkimaassa, ja saavut valitsemanasi ajankohtana. Olet tervetullut leikkimään kolmeksi tunniksi.

Voit tulla leikkimaahan myös ilman ennakkovarausta, mutta myös paikan päällä sinun täytyy ostaa lippu matkapuhelimella ennen sisäänpääsyä. Pääsylippuja ei voi ostaa kassalla. On hyvä ostaa pääsyliput hyvissä ajoin etukäteen – erityisesti suosittuina päivinä – jotta varmistat paikkasi.

Pääsylippuja on myynnissä aina seuraaviksi kahdeksi viikoksi. Voit vaihtaa vierailuajan viimeistään tuntia ennen sen alkua. Jos vaihdat lipun ajankohtaan, jolloin hinta on edullisempi, palautamme hintojen erotuksen kortille, jolla maksoit liput. Vastaavasti jos vaihdat liput kalliimpaan ajankohtaan, sinun täytyy maksaa erotus. Lippuja ei voi peruuttaa eikä niiden hintaa hyvitetä.

 

 

 

Turvaetäisyydet
Kunnioitetaan toisiamme ja pidetään turvavälit. Tämän helpottamiseksi rajoitamme asiakasmäärää leikkimaissa. 

 

Pese kädet
Muista hyvä käsihygienia ja pese kädet usein. Meillä on myös useita käsidesipisteitä kaikissa leikkimaissamme. 

 

Jää kotiin, jos tunnet olosi vähänkin kipeäksi
Jos tunnet olosi sairaaksi tai nuhaiseksi pyydämme sinua jäämään kotiin muiden asiakkaiden huomioimiseksi. 

 

Siivous
Meillä on päivittäiset siivousrutiinit leikkimaalle ja kaikille sen leikkialueille. Lue lisää leikkimaiden siivouksesta täältä.

 

Liput ostetaan aina netistä  
Voit tulla leikkimaanhan myös ilman ennakkovarausta, mutta sinun täytyy ostaa lippu paikan päällä matkapuhelimellasi ennen kuin pääset sisään. Pääsylippuja ei voi ostaa kassalla. On hyvä ostaa pääsyliput hyvissä ajoin etukäteen – erityisesti suosittuina päivinä – jotta varmistat paikkasi.   

 

Synttärit
Synttäreitä voi taas järjestää tavalliseen tapaan ilman rajoituksia. Tee varauksesi täällä!  

 

Leo on jälleen täällä!

Viikonloppuisin ja loma-aikoina voit jälleen tavata ja tervehtiä Leoa kuten tavallisesti leikkimaissamme. Tervetuloa!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kysymyksiä ja vastauksia etukäteen ostetuista lipuista

 

Ennakkoon maksettu pääsymaksu

Mitä ennakkomaksu tarkoittaa? Tehdäksemme vierailustanne turvallisempaa vähennämme päivittäisten vierailijoidemme määrää. Voit tulla leikkimaahan ilman varausta, mutta sinun on ostettava lippu matkapuhelimellasi paikan päällä ennen kuin menet sisään. Lippuja ei ole myynnissä kassoilla. Jos haluat päästä varmasti sisään, voit ostaa liput viimeistään päivää ennen vierailuasi. Leikkimaan kahvilassa ja shopissa voi maksaa vain korteilla. Emme ota käteistä vastaan.

Kuinka ostan lipun? Voit varata käyntisi verkkosivuillamme. Varausta tehdessä valitset haluamasi päivämäärän ja käyntiajan. Jos tulet leikkimaahan ilman ennakkovarausta, voit varata vapaana olevan ajan puhelimella ennen leikkimaahan saapumista tai leikkimaassa. Et voi ostaa lippua kassalta. Varaa paikkasi täältä.

Täytyykö minun ostaa lippuja ennen vierailua? Voinko vain ilmestyä? Voit tulla leikkimaahan ilman varausta, mutta sinun on ostettava lippu matkapuhelimellasi paikan päällä ennen kuin menet sisään. Lippuja ei ole myynnissä kassoilla. Jos haluat päästä varmasti sisään, voit ostaa liput viimeistään päivää ennen vierailuasi.

Milloin voin tulla Leo’s Leikkimaahan? Valitse sinulle sopiva vapaana oleva aika. Sinun tulee saapua valitsemanasi aikana, ja sen jälkeen sinulla on kolme tuntia aikaa leikkiä ja liikkua leikkimaassa.

Voinko lisätä lippuihini lisää lapsia? Valitettavasti voimassa olevaan varaukseen ei voi lisätä lapsia. Tee tarvittaessa täydentävä varaus.

Täytyykö meidän kaikkien saapua samaan aikaan? Kyllä. Kaikkien samaan varaukseen sisältyvien henkilöiden täytyy tulla leikkimaahan samaan aikaan.

Kuinka muutan varaustani? Lippusi alareunassa on teksti. Huomaathan, että sinun täytyy olla kirjautuneena varaussivulle, että voit muuttaa vierailusi ajankohtaa.

Kuinka monta lippua voin ostaa? Voit tehdä varauksen enintään kymmenelle lapselle ja kahdelle aikuiselle. Leo’s Leikkimaa on paikka koko perheelle, ja arvostamme sitä, että vierailulla on mukana useampi aikuinen. Aikuiset eivät maksa pääsymaksua. Koska rajoitamme kävijöiden määrää, meidän täytyy valitettavasti toistaiseksi rajata aikuisten määrä kahteen per varaus.

Kuinka paljon ennakkoon voin tehdä varauksen? Voit tehdä varauksen aikaisintaan kaksi viikkoa ennen käyntiäsi.

Minulla on vuosikortti. Kuinka teen varauksen? Myös vuosikortin haltijoiden tulee varata vierailunsa ennakkoon. Käynti ei tietenkään maksa mitään. Olemme varanneet vuosikorttilaisille kiintiöpaikkoja jokaiselle kolmen tunnin vierailuajalle. Paikan varmistamiseksi käynti on varattava vähintään 48 tuntia ennen vierailua. Sen jälkeen paikat vapautuvat kaikkien vieraiden käyttöön. Jos meillä on täyttä,  valitse toinen käyntiaika. Vuosikorttilaiset voivat myös tulla ilman ennakkovarausta, jos leikkimaassa on tilaa.

Jos haluat tehdä ennakkovarauksen vuosikortilla, sinun on kirjauduttava varaussivulla Leo’s Familyyn.   Kun olet kirjautunut sisään, vuosikortti näkyy maksutapana.

Olen kirjautunut sisään, mutta maksuvaihtoehtona ei näy vuosikorttia. Miten menettelen? Jos olet kirjautunut Leo’s Familyyn, mutta vuosikorttia ei näy maksuvaihtoehtona, varmista, että olet kirjautunut samalla sähköpostiosoitteella kuin vuosikorttia ostaessasi.

Jos et edelleenkään löydä tietoa vuosikortistasi, käy lähimmässä Leo’s Leikkimaassa saadaksesi apua.

Kuinka kirjaudun sisään omille sivuilleni? Löydät ”Omat sivuni” -osion leosleikkimaa.fi-sivun oikeasta yläkulmasta.

Kuinka teen varauksen perhekortilla (5 tai 10 käyntiä)? Teet varauksen samoin kuin muutkin ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi perhekortin. Huomaa, että sinulla on oltava kortti mukanasi leikkimaassa, koska käynnit vähennetään kortilta vasta siellä.

Kuinka teen varauksen lahjakortilla? Teet varauksen samoin kuin muutkin kävijät ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi lahjakortin. Huomaa, että sinulla on oltava lahjakortti mukanasi leikkimaassa, koska lahjakortilla maksu tapahtuu vasta siellä.

Miten toimin, jos lahjakorttini / perhekorttini (5 tai 10 käyntiä) saldo ei riitä varaukseni maksamiseen? Voit varata (ja maksaa) lahjakortilla tai perhekortilla, vaikka sen saldo ei riittäisi koko summaan. Kortin arvon ylittävä osuus summasta veloitetaan leikkimaan kassalla. Muista, että sinun täytyy aina muistaa tuoda lahjakortti / perhekortti mukanasi leikkimaahan.

Mitä tapahtuu, jos minulla ei ole mukanani lahjakorttia / perhekorttia leikkimaassa? Jos sinulla ei ole lahjakorttia /perhekorttia mukanasi, sinun täytyy maksaa koko summa pankki- tai luottokortilla.

Miksi 1-vuotiaille ei ole alennettua hintaa? Koska olemme rajoittaneet kävijöiden määrää, emme valitettavasti voi enää tarjota alennettua hintaa 1-vuotiaille.

Haluan varata useamman käynnin kerralla. Miten se tehdään? Koska kävijöiden määrää on rajoitettu, voit tehdä vain yhden varauksen kerrallaan.

Voinko peruuttaa varaamani pääsyliput? Pääsylippuja ei voi peruuttaa mutta voit vaihtaa käyntisi ajankohtaa viimeistään tuntia ennen varaamaasi vierailuaikaa toiseen ajankohtaan, jolloin leikkimaassa on tilaa. Koska vierailijoiden määrä on rajoitettu, emme hyvitä lippua, jos et pääse paikalle. 

Voinko vaihtaa pääsylippujeni käyttöaikaa? Kyllä, voit vaihtaa käyntisi ajankohtaa viimeistään tuntia ennen varaamaasi vierailuaikaa toiseen ajankohtaan, jolloin leikkimaassa on tilaa. 

En voi tehdä varausta verkkosivun tai sovelluksen kautta. Jos järjestelmä toimii, mutta et pysty varaamaan, pyydämme sinua tekemään varauksen leikkimaassa. Leikkimaan henkilökuntaa voi auttaa sinua tarvittaessa.

Järjestelmä ei toimi enkä voi tehdä varausta sen vuoksi. Jos järjestelmä ei toimi, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen technical-service@leosleikkimaa.fi. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-15. Vastaamme 24 tunnin kuluessa.

Mitä tapahtuu, jos ostan liput väärään leikkimaahan? Emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan väärään leikkimaahan ostettuja lippuna, joten on tärkeää, että valitset tarkasti oikean leikkimaan, kun varaat lippuja. Jos olet ostanut liput väärään leikkimaahan, sinun täytyy tehdä uusi varaus siihen leikkimaahan, johon olet menossa. Lähetä sitten tiedot molemmista ostoista osoitteeseen customer-service@leosleikkimaa.fi, niin saat apua.