Parempi asiakaskokemus etukäteen ostetuilla lipuilla 

 

 

 Osta liput etukäteen - Säästä 2,90€ per lapsi!

Tarjotaksemme turvallisemman ja paremman vierailukokemuksen olemme rajoittaneet samanaikaisten vierailijoiden määrää ja jakaneet kävijät ryhmiin. Voit ostaa pääsyliput helposti etukäteen ja näin varmistaa paikkasi. Rajoittamalla kävijämäärää voimme tarjota mukavamman kokemuksen kaikille vieraillemme ja vähentää ruuhkaa leikkimaassa.

Valitset päivän ja ajankohdan, jolloin haluat vierailla leikkimaassa, ja saavut valitsemanasi ajankohtana. Olet tervetullut leikkimään neljäksi tunniksi.

On hyvä ostaa pääsyliput hyvissä ajoin etukäteen – erityisesti suosittuina päivinä – jotta varmistat paikkasi.

Pääsylippuja on myynnissä aina seuraaviksi kahdeksi viikoksi. Voit vaihtaa vierailuajan viimeistään tuntia ennen sen alkua. Jos vaihdat lipun ajankohtaan, jolloin hinta on edullisempi, palautamme hintojen erotuksen kortille, jolla maksoit liput. Vastaavasti jos vaihdat liput kalliimpaan ajankohtaan, sinun täytyy maksaa erotus. Lippuja ei voi peruuttaa eikä niiden hintaa hyvitetä.

 

Minulla on vuosikortti. Kuinka teen varauksen?

Myös vuosikortin haltijoiden tulee varata vierailunsa ennakkoon. Käynti ei tietenkään maksa mitään. Olemme varanneet vuosikorttilaisille kiintiöpaikkoja jokaiselle kolmen tunnin vierailuajalle. Paikan varmistamiseksi käynti on varattava vähintään 48 tuntia ennen vierailua. Sen jälkeen paikat vapautuvat kaikkien vieraiden käyttöön. Jos meillä on täyttä, valitse toinen käyntiaika. Vuosikorttilaiset voivat myös tulla ilman ennakkovarausta, jos leikkimaassa on tilaa.

Jos haluat tehdä ennakkovarauksen vuosikortilla, sinun on kirjauduttava varaussivulla Leo’s Familyyn. Kun olet kirjautunut sisään, vuosikortti näkyy maksutapana.

 


 

 

 

 

 

MUISTA!

  • Turvaväli– Kunnioitetaan toisiamme ja pidetään turvaväli. Tämän helpottamiseksi rajoitamme asiakasmäärää kaikissa leikkimaissamme.
  • Pese kädet– Muista käsihygienia ja pese kädet usein. Meillä on myös useita käsidesipisteitä kaikissa leikkimaissamme.
  • Jää kotiin, jos tunnet olosi vähänkin sairaaksi– Jos tunnet olosi sairaaksi tai nuhaiseksi pyydämme sinua jäämään kotiin muiden asiakkaiden huomioimiseksi.
Kysymyksiä ja vastauksia etukäteen ostetuista lipuista

 

Ennakkoon maksettu pääsymaksu

Mitä ennakkomaksu tarkoittaa? Tehdäksemme vierailustanne turvallisempaa vähennämme päivittäisten vierailijoidemme määrää. Voit tulla leikkimaahan ilman varausta, mutta sinun on ostettava lippu matkapuhelimellasi paikan päällä ennen kuin menet sisään. Lippuja ei ole myynnissä kassoilla. Jos haluat päästä varmasti sisään, voit ostaa liput viimeistään päivää ennen vierailuasi. Leikkimaan kahvilassa ja shopissa voi maksaa vain korteilla. Emme ota käteistä vastaan.

Mitä alennettu nettihinta tarkoittaa? Meillä saat aina edullisimman hinnan, kun ostat lippusi netistä. Hinnat, jotka näkyvät hinnastossa, ovat hintoja sisäänpääsylipuille, jotka ostetaan netistä. Jos ostat sisäänpääsylippusi kassalta leikkimaasta, lisätään hintaan 2,90€ lisämaksu. Nettilippujen tarjoukset, kuten Sports Day tarjous, on voimassa vain netissä ostettaville lipuille. Jos et ole jäsen ja ostat lippusi leikkimaan kassalta, tavallinen arkipäivähintamme on voimassa. Jos olet Leo´s Family jäsen ja osoitat sen QR-koodilla kassalla maksaessasi, sisäänpääsymaksusi Sports Day-päivänä on 16,80€. Sports Day 11,9€ - jäsenhintamme netin kautta ostettaviin lippuihin. Jos et ole jo jäsen, luomme sinulle Leo´s Family jäsenyyden, kun ostat lippusi netin kautta.

Kuinka ostan lipun? Voit varata käyntisi verkkosivuillamme. Varausta tehdessä valitset haluamasi päivämäärän ja käyntiajan. Jos tulet leikkimaahan ilman ennakkovarausta, voit varata vapaana olevan ajan puhelimella ennen leikkimaahan saapumista tai leikkimaassa.

Varaa paikkasi täältä.

Täytyykö minun ostaa lippuja ennen vierailua? Voinko vain ilmestyä? Voit tulla leikkimaahan ilman varausta, mutta sinun on ostettava lippu matkapuhelimellasi paikan päällä ennen kuin menet sisään. Jos haluat päästä varmasti sisään, voit ostaa liput viimeistään päivää ennen vierailuasi.

Milloin voin tulla Leo’s Leikkimaahan? Valitse sinulle sopiva vapaana oleva aika. Sinun tulee saapua valitsemanasi aikana ja sen jälkeen sinulla on neljä tuntia aikaa leikkiä ja liikkua leikkimaassa.

Voinko lisätä lippuihini lisää lapsia? Valitettavasti voimassa olevaan varaukseen ei voi lisätä lapsia. Tee tarvittaessa täydentävä varaus.

Kuinka monta lippua voin ostaa kerralla? Voit ostaa verkkosivuiltamme yhdellä kertaa sisäänpääsyliput 10 lapselle ja kuudelle (6) aikuiselle. Jos haluat ostaa liput isommalle ryhmälle kuin 10 lasta ja 6 aikuista, suositamme käyttämään ryhmävarausta, johon kuuluu myös alennus sisäänpääsystä. Tutusta tarkemmin ryhmävierailuihin osoitteessa.

Täytyykö meidän kaikkien saapua samaan aikaan? Kyllä. Kaikkien samaan varaukseen sisältyvien henkilöiden täytyy tulla leikkimaahan samaan aikaan.

Kuinka muutan varaustani? Tee uudelleen varaus klikkaamalla painiketta Lippu ja sen jälkeen painiketta
Uudelleenvaraus. Huomaathan, että sinun täytyy olla kirjautuneena varaussivulle, että voit muuttaa vierailusi ajankohtaa.

Kuinka paljon ennakkoon voin tehdä varauksen? Voit tehdä varauksen aikaisintaan kaksi viikkoa ennen käyntiäsi.

Voinko ostaa vuosipassin taaperolle? Answer: Kyllä! Myymme vuosipasseja taaperoille (12-23 kk ikäiset) edullisemmin. Lue lisää ja osta passisi täältä.

Minulla on vuosikortti. Kuinka teen varauksen? Myös vuosikortin haltijoiden tulee varata vierailunsa ennakkoon. Käynti ei tietenkään maksa mitään. Olemme varanneet vuosikorttilaisille kiintiöpaikkoja jokaiselle kolmen tunnin vierailuajalle. Paikan varmistamiseksi käynti on varattava vähintään 48 tuntia ennen vierailua. Sen jälkeen paikat vapautuvat kaikkien vieraiden käyttöön. Jos meillä on täyttä,  valitse toinen käyntiaika. Vuosikorttilaiset voivat myös tulla ilman ennakkovarausta, jos leikkimaassa on tilaa.

Jos haluat tehdä ennakkovarauksen vuosikortilla, sinun on kirjauduttava varaussivulla Leo’s Familyyn.   Kun olet kirjautunut sisään, vuosikortti näkyy maksutapana.

Olen kirjautunut sisään, mutta maksuvaihtoehtona ei näy vuosikorttia. Miten menettelen? Jos olet kirjautunut Leo’s Familyyn, mutta vuosikorttia ei näy maksuvaihtoehtona, varmista, että olet kirjautunut samalla sähköpostiosoitteella kuin vuosikorttia ostaessasi.

Jos et edelleenkään löydä tietoa vuosikortistasi, käy lähimmässä Leo’s Leikkimaassa saadaksesi apua.

Kuinka kirjaudun sisään omille sivuilleni? Löydät ”Omat sivuni” -osion leosleikkimaa.fi-sivun oikeasta yläkulmasta.

Kuinka teen varauksen perhekortilla (5 tai 10 käyntiä)? Teet varauksen samoin kuin muutkin ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi perhekortin. Huomaa, että sinulla on oltava kortti mukanasi leikkimaassa, koska käynnit vähennetään kortilta vasta siellä.

Kuinka teen varauksen lahjakortilla? Teet varauksen samoin kuin muutkin kävijät ja maksuvaiheessa valitset maksutavaksi lahjakortin. Huomaa, että sinulla on oltava lahjakortti mukanasi leikkimaassa, koska lahjakortilla maksu tapahtuu vasta siellä.

Miten toimin, jos lahjakorttini / perhekorttini (5 tai 10 käyntiä) saldo ei riitä varaukseni maksamiseen? Voit varata (ja maksaa) lahjakortilla tai perhekortilla, vaikka sen saldo ei riittäisi koko summaan. Kortin arvon ylittävä osuus summasta veloitetaan leikkimaan kassalla. Muista, että sinun täytyy aina muistaa tuoda lahjakortti / perhekortti mukanasi leikkimaahan.

Mitä tapahtuu, jos minulla ei ole mukanani lahjakorttia / perhekorttia leikkimaassa? Jos sinulla ei ole lahjakorttia /perhekorttia mukanasi, sinun täytyy maksaa koko summa pankki- tai luottokortilla.

Paljonko taaperon sisäänpääsymaksu on? Answer: Taaperot (12-23 kk ikäiset) saavat 50% alennuksen 2-17-vuotiaan lapsen hinnasta. Löydät sisäänpääsyhintamme täältä.

Mitä aikuisen sisäänpääsy maksaa? Maksavan lapsen sisäänpääsylippuun sisältyy yhden aikuisen ilmainen sisäänpääsy. Muista aikuisista menee 3,9€ sisäänpääsymaksu.

Haluan varata useamman käynnin kerralla. Miten se tehdään? Koska kävijöiden määrää on rajoitettu, voit tehdä vain yhden varauksen kerrallaan.

Voinko peruuttaa varaamani pääsyliput? Pääsylippuja ei voi peruuttaa mutta voit vaihtaa käyntisi ajankohtaa viimeistään tuntia ennen varaamaasi vierailuaikaa toiseen ajankohtaan, jolloin leikkimaassa on tilaa. Koska vierailijoiden määrä on rajoitettu, emme hyvitä lippua, jos et pääse paikalle. 

Voinko vaihtaa pääsylippujeni käyttöaikaa? Kyllä, voit vaihtaa käyntisi ajankohtaa viimeistään tuntia ennen varaamaasi vierailuaikaa toiseen ajankohtaan, jolloin leikkimaassa on tilaa. 

En voi tehdä varausta verkkosivun tai sovelluksen kautta. Jos järjestelmä toimii, mutta et pysty varaamaan, pyydämme sinua tekemään varauksen leikkimaassa. Leikkimaan henkilökuntaa voi auttaa sinua tarvittaessa.

Järjestelmä ei toimi enkä voi tehdä varausta sen vuoksi. Jos järjestelmä ei toimi, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen technical-service@leosleikkimaa.fi. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9-15. Vastaamme 24 tunnin kuluessa.

Mitä tapahtuu, jos ostan liput väärään leikkimaahan? Emme voi tällä hetkellä ottaa vastaan väärään leikkimaahan ostettuja lippuna, joten on tärkeää, että valitset tarkasti oikean leikkimaan, kun varaat lippuja. Jos olet ostanut liput väärään leikkimaahan, sinun täytyy tehdä uusi varaus siihen leikkimaahan, johon olet menossa. Lähetä sitten tiedot molemmista ostoista osoitteeseen customer-service@leosleikkimaa.fi, niin saat apua.